Puan vermedi·211 syf.····Okunma: 27 Şubat 2023 00:54 Bu kitabı okurken babamla olan ilişkimi sorgulayarak bitirdim. Yazarın üslubu güzel ve akıcıydı. Kitapta beni rahatsız eden tek şey kuyu mevzunun asıl hikayeden daha çok anlatılmasıydı. Aslında okurken hissettiğim güzel şeylerden biri de insanın yaşadığı veya yaşayacağı her şeyi hayatının bir noktasında farkında olarak veya olmayarak hissetmesiydi