Bence çok komikti:)
Bugün yine dm kısmında o kadar trajikomik mesajlar gördüm ki insan oluşuna ayrı nefes alışına ayrı hayret ettiklerim ne diyeyim size:) Bugünkü mesajlardan biri aklıma şu anıyı getirdi birlikte gülelim istedim:) Profili çok düzgün, çizgisi gayet "iyi görünümlü" bir bey 1k'dan cevap vermeyişime rağmen ısrarla Instagramdan önce açık hesabıma sonra kişisel hesabıma yazıp yazıp durdu. En son beyfendi kabul etmiycem isteğinizi yazıp durmayın dedim verdiği cevap ibretlik: "Öyle mi pekâlâ hanımefendi,siz kaybedersiniz ne haliniz varsa görün o zaman diyip engelledi beni😂😂 Ve ben kaybettim kızlar😂(Elhamdülillah böyle kayıplara Allah'ım) Sizin de var mı böyle trajikomik anılarınız?😊
1000Kitap
·1 alıntı·
6,3bin Gösterim
29 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kim bilir aynı anda kaç kişiye atıyor aynı mesajı. Dönenler kazanıyor, dönmeyenler kaybediyor. Bu ne güzel bir kaybediş ama 😀
AYŞE KURT DEMİREL
Gönderi Sahibi
Biz hep kaybedeceğiz be sevgili Kübra:)🌷💜
Hiç cevap vermeyince direk engellemişti, neden engellediğini bile anlamamıştım😃
Kapak fotoğrafımda ki yazıya atıfta bulunarak buzdolabı gibi olduğum, fiziğime 1 den 10 a kadar puan vermem gerekse kaç vereceğim( benim matematiğim iyi ya fizikten kaldım demek geçse de içimden) vs vs
AYŞE KURT DEMİREL
Gönderi Sahibi
Sen boşuna soğumadin bu hayatta Lil, seni bu insanlar soğuttu işte:)))
"Bütün kadınlardan nefret ediyorum, işte gerçek yüzünüz" demediyse bizden değildir. :))
AYŞE KURT DEMİREL
Gönderi Sahibi
Allahın funny bi kulu Allah razı olsun abi biz senden razıyız 🌷
İşsizlik meslek buralarda, acı..
AYŞE KURT DEMİREL
Gönderi Sahibi
Hayır bu zekayı, zamanı,enerjiyi gerçekten hayra harcasanız mutlaka sonuç alırsınız zaten kardeşlerim:)