·276 syf.····Okunma: 27 Şubat 2023 00:00 Başlarda kitaba karşı beklentim arkadaşlarımdan dolayı çok yüksekti ama sonra beklentisiz bir şekilde okumaya başladım. Ve gerçekten beklentimin kat ve kat ve kattt üstüne çıktıı. Çok çok güzeldi bence, ilk kez Alya Öztanyel'in bir kitabını okudum ve kalemini çok sevdim. Yabancı romantik bir kitap okuyormuş gibi hissettim. Kitabın sonlarına doğru birkaç yerde gerçekten hiç beklemediğim şeyler oldu ve şok oldum. Gerçek anlamda şok oldum... kitapta hoşuma gitmeyen 2 şey vardı. Birincisi Hakan'a karşı denilen şeyler beni bi tık rahatsız etti. İkincisi de zaman atlaması oluyordu ve bazı şeyler okurun hayal gücüne bırakılıyordu. Eksik kalmış gibi hissettim. Sonunun çarpıcılığını arttırmak için yapılmış bir şeydi ama bence yine zaman atlaması yapılıp Nil'in iç sesinden sanki geçmiş zamanı hatırlıyormuş gibi okuyabilirdik... Bilmiyorum o da benim bir şeyleri ayrıntılı okumak istememden kaynaklıydı onun dışında gerçekten aşırı aşırı severek ve keyif alarak okudum. Ve bazı farkındalıklar da kazanmamı sağladı. O iki şeye rağmen herkese önereceğim bir kitap oldu daha çok okunması, okutulması ve abartılmasķ gereken bir kitap bencee