Puan vermedi·472 syf.····Okunma: 20 Ocak 2023 15:43 Bu kitap Ayfer Tunç'tan okuduğum ikinci kitap. Üslup ve anlatış tarzını çok beğeniyorum. Yeni dönem önemli yazarlarından kesinlike. Kitabı okuetken sanki izliyormuş gibi hissetmek ve sıkılmamak benim için çok önemli bir kriter ve bu kitapta sürükleyen konusu ile tam olrak bunu başardı. Kitabın sonunda Osman, Teoman ve Müdür'e ne oldu bilmiyoruz ve bu durum beni üzdü. Sanırım askıda kalmasının sebebi üçüncü kitap olan "Osman"da devamının olması.
Şebnem'in bazı kötü şeylerden sonra hayatını boşverip mahvetmesi beni çok sinirlendirdi. Bazı yerlerde aldığı intikamlar çok güzelken bazı yerlerde çok gereksizdi. Öğretmene yaptıkları, Osman ve Teoman'a yaşattıklarını keyif alarak okudum. Şebnem insanın içindeki gizli sosyopatın tatmin olmasını sağlıyor.
Kitap akıcılık ve sürükleyiciliği ile birkaç gün içinde bitti. Devamını okumak dileğiyle.