Sen bizden ateş umarsın, Yanmış üfürülmüş külüz biz. •Pir Sultan Abdal
··1 alıntı·
362 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yanmak da güzel,yanabilmek de..Uğruna yanacak aşka varabilmek de...