Öncelikle kitabı beğendim diyebilirim. Livaneli’nin kaleminden Abdülhamit romanı okumak ilgimi çekti ve okumaya başladım. Açıkçası çok fazla tarihi roman okumayı sevmem ama Livaneli’nin kalemi ve konu hoşuma gitti. Bir çok bilgi ve yeni anekdot öğrendim. Kitaptaki bilgiler birinci ağızdan yazılan kaynaklardan alınmış. Tavsiye eder miyim evet vakit kaybı olmaz. Okumakta fayda var.
Kaplanın SırtındaZülfü Livaneli