"Para ölümü zehirlerse, ölümden bir tek öfke çıkar. Tabutların üzerinde insanlar dövüşür." ikinci öykünün iyi denilecek bölümü bence. En çok çiftçi amcanın ölümü hoşuma gitti. Diğerlerinin siradanligindan benim gibi şehirde yaşayan birine daha sıradışı geldi. Ama en trajikomik olan 4. öykü diyebilirim. Bence hayatın komedisinin minik bir kısmını güzel bir şekilde gösteren bir kitap.