Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 02 Mart 2023 01:48 Beklediğimin aksine akıcı bir Orwell kitabı idi. Kurulu düzenin değişmezliğini ve gerçekçiligi yine acımasız bir şekilde suratımıza çarptı yazar ; bilinen baş yapıtlarında da olduğu gibi.
Sömürgecilik, isyan , yalnızlık, çaresizlik, çırpınma çok güzel işlenmiş. Tabi düzenbazlık ve hilekarlık da.
Bence yazarın kült eserleri yanında diğer kitaplarına da mutlaka şans verilmeli , özellikle burma günlerine.
İyi okumalar hepimize .