Öncelikle kitabı okuyanlara kitap hakkında birkaç şeyleri söylemeden edemeyeceğim.Kitap öğretmen ile öğrenci arasındaki bağı, etkileşimi,sevgiyi anlatıyor.Kitabımızın konusu çok klişe olmasına rağmen okuyucuda uyandırdığı haz bambaşka seviyede.Yazarımız karakterler arası uyumu karakter tiplemelerini sade ve anlaşılır bir şekilde anlatmış.Kitabımız çok akıcı olduğundan bi çırpıda bitirebilirsiniz.Okumanızı tavsiye ederim.Teşekkürler.
***