c.

@rryhsand
10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2023 19. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mart 2023 23:43
kitabı okurken hep geç kalınmış hissini doruklarıma kadar yaşadım. geriye dönüp baktığımızda pişmanlıklarımız aslında olması gereken şeyler miydi yoksa yaşanmaması gerekenler miydi? diye düşüne düşüne kitabı bitirdim. açıkcası bi oturuşta bitti ve keşke nora'nın ash ile aile olduğu hayatı sonsuza kadar yaşamasını isterdim, kütüphaneye geri dönmeseydi eğer nora bu hayatında da pişmanlıkları olur muydu kütüphaneye dönmediğine dair, merak konusu. o yoldan devam etmesini istedim bir şekilde. kendini kaybolmuş hisseden, tek dostu yalnızlık olan nora'yı okurken parça parça kendimi bulmuş oldum. yazarın okuduğum ilk kitabı ve diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. beğendim. ders niteliğinde oldu kitap. ilerleyen zamanlarda "keşke yapsaydım" dememek için yaşayacağım.
Roman
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,6bin okunma
·
136 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonucu ne olurdu bilmiyorum ama ash ile kalmasını ben de çok istemiştim ve geri donmesi beni çok üzmüştü
c.
Gönderi Sahibi
evet sankı yasaması gereken asıl hayatı oymus gıbıydı