Kitap genel anlamda savaştan bahsediyor. Bir adamın korkuları, zayıflıkları ve aşkı arasında kalışını çok çarpıcı şekilde yazıya dökülmüş... kitabı 2. kez okudum... olay örgüsüne hakimdim ama sanki ilk defa okuyor gibi yeniden o heyecanı yaşatacak bir kitaptı.