·320 syf.····Okunma: 03 Mart 2023 23:50 Kitap büyük övgüler aldıysa nedeni yazarın kalemi kelimelerle oynamayı bildiğinden .. Çoğu cümlenin altını çizdim dilinin başarısından. Ancak kurguya puanım çok düşük . Kendimi kahramanın yerine koyamadım ,bazı bölümler özellikle Hülya ile konuşmaları çok kurgusaldı ve samimi değildi .Sadi Seber ile olan ilişkisi de hiç içime işlemedi .Kısaca Adalet'in yaşadıkları bana biraz fantastik geldi . Yazarın unutma beni apartmanı kitabından çok uzak bir kurgu vardı .Malesef beğenemedim.