7/10
·208 syf.··
2014 54. kitabı
Bazen ön yargılarda arınıp, tarafların ötekinin yerine empati yapması gerekir. Bence kitabın bana öğrettiği en güzel davranış bu. Bir insan bulunduğu yere hangi şartlar, hangi nedenlerden dolayı geliyor. Ne kadarı kendi seçimi, ne kadarı yaptırım? Sanırım kişileri yargılamadan bir kez daha düşünmemiz gerekiyor.
Edebiyat
Bir GünAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20233,334 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.