·68 syf.····Okunma: 26 Şubat 2023 21:01 Bir kadının duygusunu, bir kadından daha iyi anlatan yazarımız Stefan Zweig...
Kitabımızda kadının sevgi bekleme arayışı, bir umut ışığı, bir karşılık bekleme arzusu için yapamayacağı hiçbir şey olmadığını anlıyoruz. Yüzünü dâhi görmediği birine beslenen o duyguyu yazar okuyucuya geçiriyor.
Kitabı okuduğunuzda Stefan Zweig yine yapmış diyeceksiniz.
Kitapta beğendiğim bir alıntıyı paylaşmak istiyorum ve herkese iyi okumalar diliyorum...
Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?