Ötanazi Okulu 3 beklen geldi. Maral Atmaca sana bayılıyorum ve bu da ilk seriler gibi harika....bazen öyle yerler oluyor sesli gülüyorum. Yeşil bu kitapta da sapıklıklarına devam ediyor. Gölge iyi katlanıyor yeşile :) aksiyon, macera, aşk ne ararsanız var. Sonunda taşıyıcının hikayesi çözüldü ve bence çok zekice yazilmış bir kitap. Yalnız tek ricam serilerin çok uzatılmaması.