Ne köle ol, nede köle et!
Asla sevdiğin insanın gardiyanı olma...
Bir Aşk Masalı
·1 alıntı·
160 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bizdede eşini kral yapki sende kraliçe olursun derler
Esat Aytuğ Akyazı
Gönderi Sahibi
Zeynep Özgür o zaman şöyle diyelim iki tarafında birbirini değerli kılması lazım ki herkes tarafından kraliçe ve kral muamelesi görülsün. Tek taraflı olmaz 😊