Yazarın üslubunu çok beğendim. Normalde ilgimi pek de çekmeyen bir konu (Antik Yunan çevresinde gelişen 2 mitolojik kahramanın hikayesi) olmasına rağmen kitabı okurken elimden bırakamadım ve bitirdiğimde Antik Yunan'a karşı aşırı bir merakım oldu. Kitap yazarın anlatımı sayesinde mükemmel bir noktaya ulaşmış, karakterlerin naifliği ile tadından yenmez bir hale gelmiş diyebilirim. Çoğu kişinin seveceğeni düşündüğüm bir kitap. Eşcinsellikten hoşlanmayanların ise uzak durmalarını tavsiye ederim.