·55 syf.····Okunma: 07 Mart 2023 02:12 Kitaba bayıldım… anlatımı sanki dostumla sohbet ediyormuşum gibiydi. Kitap benim olmadığından dolayı altlarını çizemedim ama benim olsaydı birçok yeri çizilmiş olacaktı. Benzetmeleri, anlatımı, kullandığı kelimeler hepsi çok güzeldi. Kitabı okudukça susuyormuşum gibi bir hissiyat verdi, dokunduğu noktaları da çok beğendim. Okuyan okumayana önersin :)