·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2023 19:04 Selam!
Bu seriyi çok sevmiştim ama en favorim tabii ki Onay, kitabıydı ve eminim ki bu, birçok kişi için öyleydi. Yazar da biz okuyucuları kırmamış Jake ve Chelsea'nin, tabii ki o harika çocukların da hayatına nasıl devam ettiğini bize kısa da olsa göstermek istemiş. Ve bu harika! Onları resmen özlemişim ve hiç bitmesin istedim. Çok güzellerdi. Jake, ah Jake, mükemmel adam. Bir taraftan sanki bizden biri, bir taraftan da o kadar iyi ki gerçek olması imkansız gibi...
Jake ve Chelsea, güzel çocuklarıyla güzel bir düzen oturtmuşlar. Birlikteliklerinde ve işlerinde gayet güzel ilerlerken sürpriz gelişmeler yaşanır; hem iyi hem kötü ama birlikte bunların üstesinden nasıl geldiklerini okuyup öğreniyoruz.
Açıkçası beklediğim şey çıktı, en azından iyi kısmında ve buna rağmen çok mutlu olarak hevesle okudum. Böylesi güzel bir aşkı ve aileyi okumak beni mutlu etmesin de ne yapsın zaten? O aile hissi çok güzel yansıtılmıştı. Kısacık kitapta duygulandığım yer de oldu, kahkaha attığımda; çok dozundaydı. Diğer karakterlere dair de yeni şeyler okuduk ve çok tatlılardı. Kitabın sonunda her bir çocuktan bilgiler verilmiş, bunları ayrı bir kitap okusaydık çok mu şey istemiş olurdum, diye düşündüm. Bunun dışında Onay kitabı okuyup seven herkesin hemen okumasını tavsiye ederim.