Puan vermedi·198 syf.····Okunma: 08 Mart 2023 01:27 Eğer bir kitap yazacak olsaydım kesinlikle girişi aynı bu şekilde olurdu.
“Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.”