Bir edebiyat öğretmeni klasiği sanırsam. Üç edebiyat hocam oldu üçü de zorladı bunu okumam için en sonunda okudum hem de iki kez. Bu tarz kitapları sevmezdim sıkıcı bulurdum ama bu tarz kitapları sevmeme neden olan kitap diyebilirim. Tavsiye ederim iyi okumalar