Puan vermedi·226 syf.··
2023 6. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2023 15:45
Her defasında İslamiyetin ne kadar güzel ve yüce bir din olduğuna şahit oldum.Kendimi sorguladım bu dine karşı bana düşen görevleri layıkıyla yerine getirebiliyor muyum diye sordum kendi kendime .Her bir sahabenin hayır için yarışlarına gözyaşlarım ile şahit oldum . İmanım ne kadar zayıfmış , evet Allah çok bağışlayandır sürekli yaptığım hataların arkasına böyle saklanmam niye... sahabelerin imtihanı ve benim imtihanım arada uçurum farkı onlar hâlâ Allah'a layık olamadık diye elem içerisindeler ben ise ahh ahhhh... Cennetle müjdelenen sahabeler sizler ne kadar tevazu sahibisiniz sizler ne kadar güzelsiniz... ahh keşke Mekke sokaklarında sizinle yürüyebilme sizinle sohpet edebilme fırsatım olsaydı. Efendim çok utanıyorum yüzüne nasıl bakıcam... Ümmetine baktığın zaman bana baktığın zaman sana üzüntü değil neşe vermek istiyorum.... Ağlaya ağlaya bitirdim kitabı beni kendime getirdi kim olduğumu nereye gideceğimi gösterdi bana Salât selam sana olsun ey Nebi...
Server-i EnbiyaMehmet Emin Sütçü · Semere Yayıncılık · 2022223 okunma
·
1 +1'leme
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.