Şiddete tanık olan, uğrayan her çocuk bir süre sonra şiddeti normalleştirir ve annesinin kaderi kızına geçti derler sonra. Halbuki kader genetik geçişli bir hastalık değildir anneden kızına geçen. Kader boyun eğilmesin gereken, değiştirilmeyen bir şey değildir. "Bi her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık," der Yaradan.