·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2023 20:07 kitap gerçekten çok güzeldi. kendimi adamla berabermiş gibi hissettim. anlatılanlar gözümde çok iyi canlandı yani. yaşlı adamın her vazgeçecek gibi olduğunda kendine hayata geliş amacın bu olduğunu vazgeçemeyeceğini hatırlatması, düşünceleri , buna adadığı hayatı bunlar çok güzel çok özeldi bence. ayrıca neden bilmiyorum ama kitapta herhangi bir isim belirtmek yerine yaşlı adam ve çocuk denmesi de çok güzeldi. en az bir kere okunmalı bu kitap kesinlikle tavsiye ederim.