Selaam. Kitap okuduğum ilk Dilara Keskin kitabıydı. Şahsen kitabı beğendim. Yazar diliyli kitabı renklendirmiş resmen. Konusu pek beğenebileceğim tarza değildi. O yüzden çok bağlanamasamda gercekten çok beğendim. Yazarın başka kitaplarını da okumayı düşünüyorum. (2. kitabı okumadim) Kaybolmuş Ruhlar Sarayı 1Dilara Keskin