Selaam. Kitap hakkında biraz konuşmak istiyorum. Gerçekten çok güzel bir kitaptı. Bayildim resmenn. Konusu ve yazarın tatli kalemi beni büyüledi. Tek kusuru ilk 150 sayfa surekli aynı seylerin tekrar edilmesi. (Bu cok sorun yaratmıyor,okurken belki fark edilmez bile ama söylemek istedim) Güldüğüm kısımlar çok fazlaydi ve çok sevdim. Smut içermeden romantik komedi okumak isteyenler icin çok güzel bir tercih olacaktır. Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk