Selaamm. Kitabı şaşırma nidalarıyla okudum. İlk kitabından daha güzeldi bence. Özellikle son sayfasını ve özel bölümü ağzım açık okudum. Romantik komedi okumak isteyenler için mükemmel bir kitap. Tatlı bir pembe dizi tadındaydı. Çok beğendim. Operatöre Bağlanıyorsunuz - 2Dilara Keskin