Uzun zamandır görüp de okumak istediğim bir kitaptı. Kitabın adı kapağı ve çokça tavsiye edilmesinden midir bilmiyorum ama büyük bir beklenti ile okudum ne yazık ki okurken hiçbir lezzet alamadım. Ben çokça derinlikli ve edebi bir kitap bekliyordum. Kitap okurken ya edebi anlamda ya da ilmi anlamda doymayı beklerim. İki şekilde de beni doyuran bir kitap olmadı.
Farabi ile ilgili hiçbir şey bilmeyen veya hayata dair birkaç güzel cümle duymak isteyen okuyabilir onun dışında beklentinizi yüksek tutmayın derim.