Ya kitabı çok zor okudum açıkçası. Elime yapıştı kaldı akmadı. Sürekli atladım durdum. Galiba kitaptan beklentim kişisel gelişimden daha öteydi. Sıktı beni. Belki de sorun bendedir, belki bu kitabın zamanı şu an değildi belki başka zaman tekrar başlarım. Bilmiyorum.