Kitabın başı çok güzel gidiyordu heyecanlıydı bazı yerlerinde korktuğum bile oldu . Fakat beni rahatsız edici bir nokta vardi lgbt içerikliydi kitap . Sonlarında hayal kırıklığına uğradım . Başında böyle gizemli bir kitap bütün gizemleri yitirmiş olarak bitti ..