Puan vermedi·480 syf.····Okunma: 11 Mart 2023 23:01 Herkese selaaamm. İlk incelememi yapacağım ve çok fikrim yok ne yazmam gerektiği hakkında fakat ufak bir giriş yapalım. Arkadaşlar öncelikle kitaba büyük hevesle başladım çünkü kapağı ve ismi çok hoşuma gitti. Ama malesef ki pek önereceğim ve okuyabileceğim tarzda bir kitap değilmiş buna baya üzüldüm. Kitapta anonim bir magazinci kızımız ve yeni ünlü olmuş yakışıklı bir beyimiz var. Kız bu beyimiz hakkında bilgi alıp yayınlamak için onun binasına taşınıyor ve ortaya bi aşk hikayesi çıkıyor cart curt falan. Yarısında bıraktım itiraf etmem gerekirse. Bölüm geçişlerindeki ara sayfalar güzel sözler ve görsellerle süslenmiş bunlara bayıldım ama eğer klasik wattpad kitaplarını sevmiyorsanız bu kitap size göre değil...