Zweig’ın okuduğum en iyi kitabı olduğunu söyleyebilirim. Okurken kendini orada hissetmemek mümkün değildi. Duyguları insanın en derinine işleyecek türden. Keyif aldığım bir kitap oldu.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma