·287 syf.····Okunma: 13 Mart 2023 13:39 Yolculuk anılarından derlenmiş kısa hikâyelerden oluşan bu kitabını diğerleri kadar sevemedim açıkçası. Takvim sayfası okur gibi okudum geçtim. Azîz Nesin öykülerindeki hiciv olsa biraz daha lezzetli bir okuma olabilirdi belki ama bana yavan geldi olaylar. Zaten ilk bölümde kendisi de bunu peşinen dile getirmiş. Alıntılanacak bir çok cümle olmasına rağmen genelinde bir şey katmadı fikrindeyim.
Iki bölümden olusuyor; birinci kitap ve ikinci kitap şeklinde, kendi içinde farklı başlıklara ayrılan. Kopuk kopuk ilerlediği için kendimi gidişata dahil edemedim ne yazık ki...