Kitap çok kısa ama ana teması ve işlenen konu mükemmel.Bizim için çok değerli olan birşey çok sevdigimiz ve bizi çok seven biri için hiç bir anlam ifade etmeyebilir. Bizden bizim en değerlimizi bizim yaşama tutunmamızı sağlayan o önemli şeyi onun için feda etmemizi ister.Günlük yaşamda Nunezin durumunda olup anlasıladığımız çok durumla karşılaşırız . Bunun esas nedeni karşı tarafın bizim durumumuzu anlayabilecek empati kurma duygusundan yoksun oluşudur. Dünyayı bizim penceremizden anlamlandirabilecek yetiye sahip olmayışıdır. Bu durumda en iyi yapılabilecek şey Nunez gibi ardına bakmadan gitmektir.