·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2023 17:48 En beğendiğim cinayet kitaplarından biri oldu. Okurken şüphelendiğim sadece 2 kişi filan anca vardı ama (spoiler) kitabın sonunda tren vagonundaki herkesin cinayette bulunmasına çok şaşırdım. En sonda da cinayet sebebi nedeniyle dedektifin kimseyi açığa vurmaması çok hoşuma gitti çünkü kitap karakteri olsaydım sanırım cinayette bende bulunurdum, ölen kişi öldürülmeyi fazlasıyla haketmiş. Ayrıntılar fark edilmeyecek kadar çok iyi.