·415 syf.····Okunma: 14 Mart 2023 17:52 Haftalardır bi türlü ilerletemedim bu kitabı defalarca denedim , yarım bıraktım , tekrar başladım ve ikinci kez başladığımda nasıl anlayamamışım dedim kendime. Sonunda bitirdim ve tek kelimeyle MUHTEŞEMDİ . Aşk , dostluk , psikoloji , felsefe ve daha bir çok şeyin karmaşası bir kitap. Nietzsche ve Dr. Breuer ‘un birbirlerini tedavi etmeye çalışmalarını okurken bir yandan da kendinizi sorgulatıyor size . İki kişilik bir yolculuğa tanık olurken sona geldiğimde aslında üç kişiymişiz gibi hissettim. Sanki benimle de konuşuyorlardı . Bir nevi terapi gibiydi . Teşekkürler Nietzsche ..