·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2023 19:52 Şimdi nasıl. Aslinda konu olarak harika bir kitap ve ben çok severek okudum . Yani sadece kitap olarak iyi değil benzetmeleri ilede muazzam . Okumanizi tavsiye ediyorum. Bu kitapda benim en cok sevdiyim yerler ege ile izmir olan yerlerdi . Bu bölümde de İzmir le Ege nin başına gelmeyen kalmıyor........ Mutlaka okuyun aşk kitapları seven insanlara sesleniyorum ayrıca ;)