Açıkçası okurken biraz daraldım. Çünkü adanın başına gelecekler azda olsa tahmin ediliyordu. Başkanın gelmesiyle adanın karışacağı çok açık ortadaydı. Ama sonun öyle bitmesini beklemiyordum. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Kişisel hırsların doğaya zarar vermesi de konu ediniyor. Livaneli’nin sade bir dille yazıp okuru da sıkmaması başka bir güzel ayrıntı.