Ben ingilizcesini Storytel'den dinledim. Dinlemesi keyifliydi ama insana yeni bir şey katıyor da denemez. Yeni bir şey söylemese de anlatımı ve konuları ele alışı akıcı. Fazla bir beklenti olmadan okunabilir/dinlenebilir. Ben yolda ya da ev işi yaparken podcast dinler gibi dinlediğim için beklentimi karşıladı diyebilirim.