·432 syf.····Okunma: 16 Mart 2023 10:53 Kitabı çok çok çok beğendim. Aşırı beğendim. Çok sevdim. O kadar akıcıydı ki. Herkesin okuması gerek. Son zamanlarda okuduğum en iyi şeydi.
SPOILER
Celia, Harry ve Connor'a dakikalarca ağladım. Sayfamdaki gözyaşları izi bile ağladı. Evelyn'in kitabın sonunda ortaya çıkardığı sırrı da hiç beklemiyordum. Benim bebeklerim... Hiç hak etmediniz bunu.