Öncelikle kitabı aşırı beğendiğimi belirtmek istiyorum. Kitap çocuk kitabı kategorisinde olmasına rağmen bence her yaş grubuna hitap ettiğini söyleyebilirim. Kısa olmasına aldanmayın derim bence çok güzel, derin ve anlamlı mesajlar veriyordu. Bana okurken bazen olumlu bazende olumsuz anlamda birçok farklı duygu hissettirdi. Okumanızı şiddetli tavsiye ederim pişman olmazsınız :).