Karanlığın içindeydi artık bunu fark ettiği anda da farkındalığı sona erdi.
Hayatta çabalayacak bir şeyi kalmaması mı sürükledi Martin'i okuduğu kitaplar olmasaydı yine de bu yollara girişir miydi?
Kitaptan çok güzel bir alıntı ile devam edelim: "Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez..
MARTIN EDEN
Jack London
Bitmesini istemeyeceksiniz..