·368 syf.····Okunma: 18 Mart 2023 00:00 2/5
öncelikle, bu kitap hakkinda ne hissettigimi bilmiyorum. ortalamaydi aslinda ama 3 puan falan da vermek istemiyorum cunku son sayfalarda sadece bitirmek icin okudugumu fark ettim. goodreads’de okudugum reviewlar puanimi biraz etkiledi cunku aslinda kitabi o kadar da begenmedigimi anladim. karakterleri sevmedim. misha’nin ryen bully oldugu icin ondan nefret etmesi ama kendisinin de aslinda bully olmasi?? ryen’a “stupid cunt” demesi??? bence kitapta ve karakterlerde cok fazla red flag vardi. ve kesinlikle verilen puanlarin cok abartildigini dusunuyorum. smut kisimlari iyiydi. yani isterseniz okuyun ama okumasaniz da olur. ayrica ceviri cok kotuydu. ve 3. baski olmasina ragmen sayamadigim kadar hata vardi resmen kitabi anlamami zorlastirdi… dex saka gibisin.