yazar kitabını yazarken sanki yazmak için cümleler kurmuş diye düşünüyorum bu düşüncemde de bir sayfayı tam doldurmaması , yarım sayfayı doldurması hatta bir cümle iki cümlelik sayfalar olduğunu gördüğümde haklı olduğumu farkettim. güzel cümleler olduğu söylenebilir ama çoğu sayfada vermek istenen mesajı pek anlayamadım absürt bir karmaşa olduğunu düşünüyorum.
yazar da benim gibi samsunlu fakat bu kitap pek bana göre değil bence, eminim yazarın kendine has bir okuyucu kitlesi vardır herkesin sevebileceği bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Fakat İyi AldandıkSon Cengiz Aydın