Öncelikle yazarımız ile çok güzel bir arkadaşlığımız oldu biz burda tanışmadık . Bambaşka bir tanışmamız olmuştu iyi ki de öyle oldu .Tatlı dilini güzel düşüncelerini, yaşadıklarını, hissettiklerini kitaba döker . Ortaya çok güzel bir şey çıkıyor. Heyhat okunması gereken kitaplar arasında ben çok beğendim halen kitaplığımda arada açar okurum . Huzur veren bir kitap tek solukta okunacak güzel etkileyici bir kitap tavsiye ederim okuyun derim . Başarıların daim olsun inşallah. Çok güzel kitaplar yazacağına eminim . Okuyacak olan herkese keyifli okumalar dilerim.