Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
· Yazarın en beğendiğim kitabı. Bana o kadar samimi geldi ki yazarın kendini böyle güzel araya perde koymadan tüm gerçeklik ve dürüstlüğüyle kızı yaşındaki hilalle yaşadığı aşkı bana çok samimi geldi keşke hilali bulabilsem (yaşıyorsa). Kitabın bende ki yeri çok büyük hem çok fazla öğüt vardı sadece hikaye anlatmamış yazar. Çok güzeldi herkese tavsiye ederim. Aslında kitaba keman için başlamıştım ama kitabın kemandan da ötede bir yerde olduğunu okuyunca öğrendim.