·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2023 11:01 Kitabı ilk elime aldığımda her zamanki gibi arka sayfasını okurum. Bu kitabında okudum yani klişe bir hikaye okuyacağımı düşünüp bırakacaktım ki Stephen King'in "Dahice bir kurgu" diye bahsettiğini gördüm ve hemen kitabı aldım. Şunu söylemeliyim ki çok çok iyiydi. Aşırı akıcıydı. İçinde hangi duyguyu ararsanız onu bulabilirsiniz. Her sayfayı çevirdiğinizde şaşırma olasılığınız yüksek. Duyduğuma göre dizisi de varmış onu da bir ara izlemek istiyorum. Keyifli okumalar diliyorum.