Puan vermedi·650 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2023 13:36 Okuyup bitirebilmek nasip oldu. Süreçte beni çok etkileyen, kendimi çokca sorguladım anlar yaşadım. Rabbimin bizden beklentisini anlayabilmek ve hayata geçirmek önceliğindeydim. Namazı dosdoğru kıl, zekatını ver, rabbine yönel, Salih amel işleyenler, zihnimde yer edindi çok sık rastladım. Namazın yerini çok daha iyi kavramamda etkili oldu. Daha anlamlı şekilde yaşayabilmek için okunması gerekiyor rabbim okumak isteyen herkese nasip etsin.