Akhilleus'un Şarkısı gibi mükemmel bir kitapla Madeline Miller ile tanıştım ve aynı beklenti içinde bu kitabı da aldım. Ne yazık ki beklentimi tam anlamıyla karşıladığını söyleyemeyeceğim. Sanki hikayede bir şeyler eksik gibi. Kitaba kendinizi kaptırdığınız anda kitap son buluyor ve çok eksik bir finalle sizi baş başa bırakıyor. Her ne kadar Madeline Miller'ın mitolojik öyküler yazdığını görmek güzel olsa da kitabın konusu bu kadar güzelken daha çarpıcı bir final beklerdim. Yine de kötü diyemem. Çerezlik bir öykü.
Eğer okuyacak kısa ve konusu ilgi çekici bir kitap arıyorsanız okuyabilirsiniz. Fakat başlarken çok yüksek beklentiler içine girmemenizi tavsiye ederim. Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum.