Okuması çok kolay ve akıcı olan serimiz meğer 10 kitaptan oluşuyormuş ama ülkemizde sadece 4 tanesi basılıymış.
Kırk yılda bir başı, sonu neresi diye araştırmadan elimde ne varsa okuyayım dedim, o da tabiki bitmemiş seri çıktı.
#theend ve #onlarerdimuradınabizçıkalımkerevetine takıntılısı olduğumdan mütevellit, seriyi bir başka bahara bırakıyorum sayın #nalinisingh
Kimbilir belki bi ara yine okuşuruz
#başmeleğinöpücüğü